hallo daar van de Filippijnen.
am schokte werkelijk om te zien dat dit apparaat Khaos in een raad van
Nederland wordt besproken. Ik zou werkelijk me in naam van ons willen verontschuldigen
Filipijners over dit monstrosity. zelfs kunnen ons automobielenthousiasten daar dit bullshit geloven
niet.
am een deel van het matigende team van een online automobielforum in
de Filippijnen. hier onze website:
www.tsikot.Com
"tsikot" is een Filipijns jargon voor auto.
hier enkele draden dat waar wij (bespreken en) het apparaat Khaos
debunking:
HTTP://tsikot.yehey.Com/forums/showt...threadid=15780
HTTP://tsikot.yehey.Com/forums/showt...threadid=13913