New and Used Car Talk Reviews Hot Cars Comparison Automotive Community

The Largest Car Forum in the Philippines



View Poll Results: should a car's name be male or female or..

Voters
19. You may not vote on this poll
  • should be a guy's name

    5 26.32%
  • nah cars are girls

    10 52.63%
  • neither...a car's an "it"

    4 21.05%
Page 7 of 12 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 61 to 70 of 118
  1. Join Date
    Jun 2006
    Posts
    784
    #61
    like nicknames? what would they be?

    do you think the names should be male or female or it doesnt matter.

    What would your car/s nickname be?
    Last edited by midinite; April 11th, 2007 at 08:20 PM.

  2. Join Date
    Feb 2004
    Posts
    775
    #62
    girl name for me. (although mahirap pag may gf ka..kasi may pagseselosan )

  3. Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4,631
    #63
    We call it "Macho". My in-laws have a nickname for their own vehicle: "Pogi". Their previous ride, an owner-type jeep, was called "Dayunyor".

  4. Join Date
    Jul 2006
    Posts
    3,601
    #64
    I'm thinking of naming our cars like Labradors since one is yellow, the other is black, and both are very reliable cars, both MB, and both love adventures!

    Yung Corolla namin na 1992 eh askal hehehe

  5. Join Date
    Aug 2006
    Posts
    223
    #65
    yes. our tsikots have nicks. the seemingly trivial effort of choosing names for the cars build a bit of emotional attachment. helps us take care of our rides better.

    i tend to give my cars humorous names (botchok, buknoy). wifey on the other hand calls her rides aris(totle) and plato.

  6. Join Date
    Nov 2006
    Posts
    2,389
    #66
    yeah... named them just for kicks... hahaha! red car "samantha", burly SUV "thump", a small ish suv with subs (now sold) "boom", our everyday ride "dirt" lol and momas sedan "skirt"
    named them when we got them just for kicks... lol

  7. Join Date
    Sep 2004
    Posts
    628
    #67
    yeah :-)

    my 1st car, a pre-loved car acquired in 2000 was Jubilee ... next car from same manufacturer was JJ ... now am using another pre-loved reliable car i fondly call Panday :-)

  8. Join Date
    Jan 2006
    Posts
    12,028
    #68
    Contour, Sonata, Laser.

    Naming cars or any objects...... Personally I think it's a little nutty. But different people, different tastes......

    Sharlene - the M-14 (Full Metal Jacket)
    This is my rifle
    There are many like it but this one is mine
    My rifle is my best friend.........
    - Gomer Pyle, the totally whacked-out recruit
    Last edited by Jun aka Pekto; April 12th, 2007 at 01:28 AM.

  9. Join Date
    Jan 2007
    Posts
    4,459
    #69
    Hahaha.. mine's SHAIDER! Hahahaha

  10. Join Date
    Feb 2006
    Posts
    217
    #70
    my kia pride's name is "Lisiathus" or "Sia" for short, princess of the realm of the gods, Ford lynx is "Nerine", princess of the realm of the demons hehe.

    i'm not sure kung may princessess nga ng mga realms na yan, haven't research about it, napanood ko lng sa anime. cool lang dating sakin kaya i used it haha

Page 7 of 12 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Does your car/s have name?