New and Used Car Talk Reviews Hot Cars Comparison Automotive Community

The Largest Car Forum in the Philippines

Results 1 to 10 of 10
  1. Join Date
    May 2007
    Posts
    8
    #1
    help po... taga ilocos po ako. i have a 2001 honda civic vti M/T.. may huni kasi sa may driver side. yung kutok. kutok. buti na lang di katok. saka lang naman po nagkakaroon po ng huni pag nakatakbo na ng 8km... napalitan na ng tie rod end at nga bushing sa casa (honda ilocos).. ang sabi ng mga mekaniko don sa casa, gear box na daw yun. and it cost 12k pag ma overhaul daw. dadalhin daw sa planta and wait for two weeks. may na canvass ako sa auto shop dito sa amin na gear box na surplus na nagkakahalaga ng 8k..

    which is better? yung ipaoverhaul or bibili ng surplus na gear box? talaga bang gear box ang diperensya? magkano po ba gearbox dyan sa manila? any site po sa mga autoshop dyan?

  2. Join Date
    May 2007
    Posts
    2,328
    #2
    Quote Originally Posted by mrnoel View Post
    help po... taga ilocos po ako. i have a 2001 honda civic vti M/T.. may huni kasi sa may driver side. yung kutok. kutok. buti na lang di katok. saka lang naman po nagkakaroon po ng huni pag nakatakbo na ng 8km... napalitan na ng tie rod end at nga bushing sa casa (honda ilocos).. ang sabi ng mga mekaniko don sa casa, gear box na daw yun. and it cost 12k pag ma overhaul daw. dadalhin daw sa planta and wait for two weeks. may na canvass ako sa auto shop dito sa amin na gear box na surplus na nagkakahalaga ng 8k..

    which is better? yung ipaoverhaul or bibili ng surplus na gear box? talaga bang gear box ang diperensya? magkano po ba gearbox dyan sa manila? any site po sa mga autoshop dyan?
    Kutok kutok ha!

    Saan nga gear box iti problemam. Ti siguradok nga problema dayta lugan mo ket diay CV axle. Padasim nga ingato ta sango (jack up) ta lugan mo ta kitaem na adda pigis dayta CV boots. Duwa nga CV rubber boots dayta, maysa dita asideg iti pilid ken dita gear box. No adda pegis na pasukatam laeng dayta rubber boots na ngem pasiguradom no mabalin pay data bearing na. No mabalin pay kailangan nga linisin da a naimbag sadanto ikkan iti repaken iti grasa sakbay da ikabel dayta baro nga rubber boots.

    Iti CV axel isu dayta iti mangpusipos dayta pilid no patarayem ta lugan. No nadadael dayta axel aguni kasla ta kunam nga "tok". Isu nga kitaem a naimbag dayta rubber igganam ken pisil pisilem ta narigat nga makita iti dadael na no saan mo nga igganan. Sige kastan, pakaammuan nak no ania.

  3. Join Date
    Oct 2007
    Posts
    639
    #3
    Quote Originally Posted by v6dreamer View Post
    Kutok kutok ha!

    Saan nga gear box iti problemam. Ti siguradok nga problema dayta lugan mo ket diay CV axle. Padasim nga ingato ta sango (jack up) ta lugan mo ta kitaem na adda pigis dayta CV boots. Duwa nga CV rubber boots dayta, maysa dita asideg iti pilid ken dita gear box. No adda pegis na pasukatam laeng dayta rubber boots na ngem pasiguradom no mabalin pay data bearing na. No mabalin pay kailangan nga linisin da a naimbag sadanto ikkan iti repaken iti grasa sakbay da ikabel dayta baro nga rubber boots.

    Iti CV axel isu dayta iti mangpusipos dayta pilid no patarayem ta lugan. No nadadael dayta axel aguni kasla ta kunam nga "tok". Isu nga kitaem a naimbag dayta rubber igganam ken pisil pisilem ta narigat nga makita iti dadael na no saan mo nga igganan. Sige kastan, pakaammuan nak no ania.
    hindi ko naintindihan. hehe.

  4. Join Date
    Sep 2009
    Posts
    94
    #4
    Quote Originally Posted by v6dreamer View Post
    Kutok kutok ha!

    Saan nga gear box iti problemam. Ti siguradok nga problema dayta lugan mo ket diay CV axle. Padasim nga ingato ta sango (jack up) ta lugan mo ta kitaem na adda pigis dayta CV boots. Duwa nga CV rubber boots dayta, maysa dita asideg iti pilid ken dita gear box. No adda pegis na pasukatam laeng dayta rubber boots na ngem pasiguradom no mabalin pay data bearing na. No mabalin pay kailangan nga linisin da a naimbag sadanto ikkan iti repaken iti grasa sakbay da ikabel dayta baro nga rubber boots.

    Iti CV axel isu dayta iti mangpusipos dayta pilid no patarayem ta lugan. No nadadael dayta axel aguni kasla ta kunam nga "tok". Isu nga kitaem a naimbag dayta rubber igganam ken pisil pisilem ta narigat nga makita iti dadael na no saan mo nga igganan. Sige kastan, pakaammuan nak no ania.
    nyak! paki translate

    sabi mo driver side? kasi kung gear box un e ung gear box mo asa ilalim lng ng kambyo mo un... dapat andun ung katok... ay kutok pala .. (ano ba kinaibahan nun?) ndi ba ung gulong mo may tama? baka naman oblong naun kaya may huni?

  5. Join Date
    Sep 2009
    Posts
    12
    #5
    Sir, ano po ba talaga tunog? Kasi pag sinabi mong huni, parang ibon yun or squeeking sound...kung kutok man or katok, napapansin mo ba kung bumibilis din ang katok..katok...katok...habang bumibilis ang takbo mo? kasi kung ganon sir, malamang lamang sa goma yan...kasi nanyari sa akin yan, yung goma ko oblong na pala, ni-hindi rin agad nasabi ng mekaniko kung saan talaga nanggagaling yung tunog until magpa-vulcanize ako. Pinalitan ko ng goma, ayun ayos na, wala na tunog.

  6. Join Date
    May 2007
    Posts
    8
    #6
    agyamanak v6dreamer... ipadas konto man nga kitaen. sapay koma ta isu daydiay.

    bagong-bago po gulong sa harap po. kapapalit lang. 100% new di naman naririnig pag matulin magpatakbo saka lang naririnig pag 20kph lang takbo. very embarassing yung tunog. sabi kasi yung taga casa gear box.... ang sinasabi nyang gear box ay yung nakadikit sa may rack end ba yun. naghinala nga ako kasi parang cv joint nga yun eh. yung malaking tubo pa yun na may rubber sa likod ng makina....

    tnx again po......

  7. Join Date
    Sep 2009
    Posts
    94
    #7
    Quote Originally Posted by mrnoel View Post
    agyamanak v6dreamer... ipadas konto man nga kitaen. sapay koma ta isu daydiay.

    bagong-bago po gulong sa harap po. kapapalit lang. 100% new di naman naririnig pag matulin magpatakbo saka lang naririnig pag 20kph lang takbo. very embarassing yung tunog. sabi kasi yung taga casa gear box.... ang sinasabi nyang gear box ay yung nakadikit sa may rack end ba yun. naghinala nga ako kasi parang cv joint nga yun eh. yung malaking tubo pa yun na may rubber sa likod ng makina....

    tnx again po......
    look for 2nd opinion sa mga ibang shop na specialized sa suspensions...

  8. Join Date
    May 2007
    Posts
    2,328
    #8
    Daytoy ti rack and pinion iti 2001 civic. Kas makitam adda met rubber boots na nga agsumbanger. Saan nga dayta ti problema. Dayta nakaabay nga maysa isu dayta iti steering gear box nga kunkunada.



    Daytoy akinbaba isu daytoy iti CV axle. Isu dayta iti kunak nga napirde.


  9. Join Date
    Sep 2007
    Posts
    68
    #9
    sir, rack end sa steering po yan at big chance na hindi yan problema nyo. CV axle po malamang problema nyo. better check your bearing or repacked it. Since it's 2001 model, considering you have not yet repacked your bearing for a long time and have high ODO. you may need to change bearing na.

    CASA - If you ask casa, better always ask for a 2nd opinion to a trusted and experience mechanic for honda in your place since kapag sa CASA kadalasan lagi palit at overhaul opinion nila.

  10. Join Date
    Mar 2006
    Posts
    607
    #10
    kuha ka muna ng second opinion bago bumili ng parts para sigurado.

Ano po ang Diperensya? Help po....