New and Used Car Talk Reviews Hot Cars Comparison Automotive Community

The Largest Car Forum in the Philippines



Results 1 to 5 of 5
  1. Join Date
    Apr 2009
    Posts
    311
    #1
    i'm planning to have my engine detailed this coming month. any suggestions guys? sana yung magaling at reasonable ang price. TIA!

  2. Join Date
    Feb 2008
    Posts
    813
    #2
    Quote Originally Posted by fullmetal View Post
    i'm planning to have my engine detailed this coming month. any suggestions guys? sana yung magaling at reasonable ang price. TIA!
    dati sana sir keng autocare, pero ala no retang batikan dang magobra karin, puru no anak ampo halu halu no basan gagamitan eh. magaling kanu kim's carwash, taxco/bingwit carwash, keybat last monday tinry ke team earl's magaling la ampo separate la basan gagamitan, ita mu pin mal king team earl's, pepa wash wax ku 170 kaku yapa ing ginamit a wax, although kareng salamin malinis la talaga, ita mu pin e pante pante ginamit dang armor all ata keng dashboard ku, lupa ya rugu patsi patsi. metung pa pala sir, medyu ma sales talk la team earl's, dakal la i offer kekang treatment ek ek, atin la rin step 1-5 paint protect, pero masaya naku man keng collinite ku.

  3. Join Date
    Apr 2009
    Posts
    311
    #3
    magkanu ing engine detailing keng kim's sir? kakilala ne palang tatang ku itang mikibandi keta, keta naku mu ata pa-detail para siguradu!

  4. Join Date
    Feb 2008
    Posts
    813
    #4
    Quote Originally Posted by fullmetal View Post
    magkanu ing engine detailing keng kim's sir? kakilala ne palang tatang ku itang mikibandi keta, keta naku mu ata pa-detail para siguradu!
    eku sure sir, aku kasi eku pa engine detail kareng carwash ketang corolla ku dati, ela sealed deng sensor ku, pag mu papa change oil tune up ku kanta ke mu papalinis makina nitang corolla ku dati, itang eni ku naman jazz ya, brand new ke seli, epa me engine wash/detail, pane ke kasi lilinisan, hehehe! try mu rin autocheck along lazatin blvd. sir, medyu mal mu pin, me 300 ku last time, pero sure naka man mekaniku la reng mag detail ampo degreaser talaga gagamitan da. karin ku mu pa engine detail ketang corolla ku kasi karin ya rin mekaniku ku, pantunan me i daryl, sabyan mu nirefer nakang jay. tsaka sir advise ku mu, parimlan me makina bayu me pa basa, para ela masira sensors.

    pero kareng kaluguran ku ampo kareng kilala ku rin mekaniku, advise da Kim's ampo bingwit/taxco.

  5. Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2
    #5
    Quote Originally Posted by imogen View Post
    eku sure sir, aku kasi eku pa engine detail kareng carwash ketang corolla ku dati, ela sealed deng sensor ku, pag mu papa change oil tune up ku kanta ke mu papalinis makina nitang corolla ku dati, itang eni ku naman jazz ya, brand new ke seli, epa me engine wash/detail, pane ke kasi lilinisan, hehehe! try mu rin autocheck along lazatin blvd. sir, medyu mal mu pin, me 300 ku last time, pero sure naka man mekaniku la reng mag detail ampo degreaser talaga gagamitan da. karin ku mu pa engine detail ketang corolla ku kasi karin ya rin mekaniku ku, pantunan me i daryl, sabyan mu nirefer nakang jay. tsaka sir advise ku mu, parimlan me makina bayu me pa basa, para ela masira sensors.

    pero kareng kaluguran ku ampo kareng kilala ku rin mekaniku, advise da Kim's ampo bingwit/taxco.


    NOTE:

    team earls = no. 1 carwash in asia, biggest detailing company in asia, 92 percent of the car enthusiast in the country is their customers including celebrities, politicinans, dealers, and other credible companies like pga cars, bmw, cats, etc. they only use tropicalized products based on the required brand and specs of the detailing area. they holds 84 titles in national carshows, 'best in detailing". the price range is high but the quality is uncomparable to others. detailing process for show finishing in the engine do not require a mechanic, the crews are module based trained, what you need is a professional chemical diluter for bays, rubber, vynil, plastics, and aluminum, team earls does have this kind of crews. even the car is a brandnew. its still needs to be treated by team earls, its clean but dont have treatment from the factory dealer, so team earls will provide tropicalized treatment, its up to you if you want basic or show, for example in tires they only use tirecream, thats their trademark, in engine they uses coolbue treatments, in interior matte finish not armor all, in glass they uses meguiars glass concentrate, and synthetic sealant in paint. they are the only carwash company that uses 5 product line liscensed to them, meguiars, carbrite, automagic, eagle one, and their laboratory brand - f1 silicone. at present they have 13 branches nationwide, 5 of this is in pampanga area. goodluck.... : )

Good Detailing shop in San Fernando Pampanga?